Francine - harvest
I Blame the Dutch mpoetess
Previous Entry Share Next Entry
Sites Back Up
In addition to Pointy Stakes, Wolfling's Lair and Gila's Cave (not that I'm responsible for rescuing the last one -- that's perian's work) being back up, S/X and Violence is now up and running again, and so is The Wes Slash Contest site.

Anyone who may have submitted stories to the Wes Slash contest while the site was down (through the month of April, basically) will need to send them in again, since we also don't have access to the e-mail account that went with the jbx.com site.

And that, I believe, is that. All the sites from jbx are back up in other places - minus a few features in a couple of instances, but basically complete.

Now I'm going to Disney World be free to beta Adiago and read Fluffidy Kitten Contest stories. And continue to make mad faces at TBQ.

byrne

2003-05-09 03:21 pm (UTC) (Link)

*bounce*

Ahem.

Will finish updating links over the weekend then. Yay!

minitrog

2003-05-09 04:34 pm (UTC) (Link)

Congrats on getting it all done hon. Musta been loads of work. Yay you!

mpoetess

2003-05-11 10:20 pm (UTC) (Link)

Couldn't have fixed as much of it as I did without you! *smooch*

highlander_ii

2003-05-09 06:00 pm (UTC) (Link)

*offers congratulations on the getting back up of the site*

(yeah - and I write fic w/ phrases like that? ;))

*goes to play around at the ressurected Pointy Stakes* -- b/c I didn't get to before it made it's mysterious exit --- ;)

mpoetess

2003-05-12 06:47 am (UTC) (Link)

Thank ye! (and I've been getting your comments, trying to save up and answer them at once -- I love them, thank you!)

I want to know...

robintcj

2003-05-09 06:46 pm (UTC) (Link)

What's with the mad faces at TBQ? TBQ writes excellent, excellent fic. TBQ leaves me salivating for fic. Wes fic. When my obsession is Wes.

I don't know TBQ well, but I will protect her. Cuz I can.

But first you gotta tell me why you're mad, in case I'd rather be mad too. *grin*

Re: I want to know...

mpoetess

2003-05-09 07:48 pm (UTC) (Link)

*g* Because she's known all along that Angel in the wes_visions_rpg is actually Angelus (which, since she's the GM, and playing Angel, she would, and which I am not making madfaces about, because it's cool and explains why Angel has been making my spider senses tingle for a couple of months now, but I was writing it off as "Angel is keeping secrets because he's an *ass*, not because he's evil") but won't tell us *when* it happened and is making taunty faces at me and is mean.

Lol.

robintcj

2003-05-09 07:50 pm (UTC) (Link)

Haha.

That is mean.

And I'd read the RPG, but the thing is, I don't feel like searching through posts from last JUNE to find the beginning, then readig it. Don't suppose it's in a...more accessable format somewhere, eh?

Re: Lol.

mpoetess

2003-05-09 08:09 pm (UTC) (Link)

The reader's guide takes you from the beginning up to December, yeah. From that point you'd have to follow the internal links, but by then you'd know what you were looking at, anyway.